Blog Redflavors

4 avantatges de tenir un Community Manager extern a la teva empresa

06/07/2017 0:00:00

“Vivim en un món digital" i qui no cregui en aquesta afirmació habita a Mart o està desconnectat del dia a dia. Molts dels nostres pares i mares ja utilitzen el Whatsapp, i què dir dels avis i àvies més moderns. Ens aventuraríem a assegurar que hi ha més grups de Whatsapp que persones al món i potser no fallaríem del tot. Com també en el pla informatiu: és una realitat que es consumeix més contingut a través de les xarxes socials que per mitjà del paper. Queda clar doncs, que estem immersos en un món on la comunicació és digital. Per això és molt necessaria l'aparició d'un professional que la gestioni, com el Community Manager.La nostra vida ja és en HD, en 2.0 o fins i tot en 3.0. Els individus ja s’han acostumat a relacionar-se així, a través d’una pantalla i un teclat, però molts negocis encara no. No volen sortir de la seva zona de confort i aventurar-se a un hàbitat que no coneixen. Però no veuen que no significa sortir-ne, sinó, ampliar horitzons i mercats.En molts casos, la introducció d’una empresa a Internet comença per les xarxes socials i aquí és on ha d’entrar la figura del Community Manager per a gestionar-les.Però, qui és exactament? És el professional responsable de construir, gestionar i administrar tota la comunitat online que es crea al voltant d’una marca a Internet.I, quins avantatges comporta incorporar aquesta figura a la meva empresa?

1. Reconeixement de la teva marca

Anem a comprar al supermercat i comprem allò que ens és familiar. Perquè reconeixem la marca envers d’altres que no, i hi confiem, només per haver-ho vist abans. Aquest és l’objectiu de la publicitat i de la mateixa manera, com funciona a Internet. És una pantalla que ens obre als nostres clients i futurs clients per a que ens reconeguin i que ens tornin a comprar o ens comprin per primer cop.Així mateix, ens ajudarà a fidelitzar la nostra clientela, ampliar la quota de mercat i sobretot, crear relacions estables per aconseguir involucrar-los en allò que fem.

2. Construcció d’una imatge sòlida de l’empresa

No és fàcil construir una imatge d’una empresa des de zero. Ni molt menys canviar la percepció que tenen els usuaris de la nostra marca. Per aquesta raó, és important treballar-la dia a dia, amb una estratègia marcada, uns objectius a assolir i minimitzant els riscos que se’ns puguin esdevenir. Per tal de transmetre confiança i credibilitat amb el què oferim i de la manera en què ho comuniquem.

3. Millora de la comunicació 3.0

A Internet, i a les xarxes socials, s’hi ha de ser; però també, s’hi ha de ser bé. No arribarem al públic com volem si cada publicació la fem a la babalà, sense pensar-la i sense tenir constància. Els usuaris valoren positivament aquells comptes que contesten a les crítiques i comentaris, perquè s’apropen al client d’una forma més personal, però mantenint les distàncies professionals. Així, el Community Manager, gestiona tota l’activitat i interacció que es pot produir en una pàgina. I per tant, l’empresa i el consumidor obtenen una resposta i un feedback del contrari.També s’encarrega de neutralitzar (si és el cas) les crítiques destructives cap a la marca i que el foc s’apagui el més ràpid possible.

4. Presència digital de qualitat

La nostra feina a les xarxes socials (Instagram, Twitter, Facebook i Whatsapp, majoritàriament) ha de ser molt semblant. Com dèiem abans, la nostra marca s’ha de reconèixer entre la multitud. Per tant, hem de seguir la mateixa línia en les nostres publicacions a les diferents xarxes socials. A la persona que està darrere de la pantalla no li encaixaria veure a Instagram una fotografia amb to irònic i a Facebook, veure una actualització amb un to molt seriós. L’usuari desestimaria les publicacions i pensaria que la marca no té credibilitat.És important fer publicacions fàcilment reconeixibles: amb un text ben construït i atractiu, amb imatges de qualitat i que representin el què volem explicar. Però sobretot: interaccionant amb els nostres seguidors. La teva empresa necessita un Community Manager? A #RedFlavorsoferim aquest servei des de 100 € al mes. No ho deixis escapar o se t’escaparan els clients ;)Contacta’ns a hola@redflavors.cat o al 686801487.

en què et podem ajudar?

DISSENY GRÀFIC ✏️ & BRANDING

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

DISSENY GRÀFIC

DISSENY GRÀFIC ✏️ & BRANDING
DISSENY GRÀFIC ✏️ & BRANDING

GASTROSARAOS BY RED FLAVORS🍉

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

Què és un #Gastrosarao? Un esdeveniment gastronòmic amb essència pròpia.

GASTROSARAOS BY RED FLAVORS🍉
GASTROSARAOS BY RED FLAVORS🍉

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS✔️

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS✔️
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS✔️

PÀGINES & GESTIÓ WEB 💻

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

La teva web, el teu aparador 24/7!

PÀGINES & GESTIÓ WEB 💻
PÀGINES & GESTIÓ WEB 💻

PUBLICITAT DIGITAL 💶

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE PUBLICITAT DIGITAL

PUBLICITAT DIGITAL 💶
PUBLICITAT DIGITAL 💶

PREMSA 📰

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

Estàs al dia del que passa al voltant del teu projecte? Vols llançar una notícia als mitjans de comunicació?

PREMSA 📰
PREMSA 📰

Destaquem

Vols venir com a expositor? | Participació GRATUÏTA ☑️

Destaquem

16/04/2019 0:00:00

No et perdis el pròxim #Gastrosarao by Red Flavors. T'hi esperem!

Vols venir com a expositor? | Participació GRATUÏTA ☑️
Vols venir com a expositor? | Participació GRATUÏTA ☑️
 

#REDFLAVORS, AGÈNCIA CREATIVA DE COMUNICACIÓ ENO-GASTRONÒMICA I TURÍSTICA

  • Et dediques al sector de la restauració? Regentes un restaurant?
  • Estàs al capdavant d’una petita o mitjana empresa del sector turístic?
  • Treballes dins del sector agroalimentari? 

Si la resposta és sí, estàs a bon lloc! Des de Red Flavors et podem ajudar a millorar la visibilitat de la teva empresa a Internet mitjançant una comunicació especialitzada, efectiva i rentable, basant-nos en els principis del gastromàrqueting.

 

PER A MOSTRA UN BOTÓ

Els nostres Objectius

#AssolirObjectius

#IdeesSuggerents

#PresènciaDigital

#ComunicacióEAT

#MktExperiencial