Blog Redflavors

4 avantatges de tenir un Community Manager extern a la teva empresa

06/07/2017 0:00:00

“Vivim en un món digital" i qui no cregui en aquesta afirmació habita a Mart o està desconnectat del dia a dia. Molts dels nostres pares i mares ja utilitzen el Whatsapp, i què dir dels avis i àvies més moderns. Ens aventuraríem a assegurar que hi ha més grups de Whatsapp que persones al món i potser no fallaríem del tot. Com també en el pla informatiu: és una realitat que es consumeix més contingut a través de les xarxes socials que per mitjà del paper. Queda clar doncs, que estem immersos en un món on la comunicació és digital. Per això és molt necessaria l'aparició d'un professional que la gestioni, com el Community Manager.La nostra vida ja és en HD, en 2.0 o fins i tot en 3.0. Els individus ja s’han acostumat a relacionar-se així, a través d’una pantalla i un teclat, però molts negocis encara no. No volen sortir de la seva zona de confort i aventurar-se a un hàbitat que no coneixen. Però no veuen que no significa sortir-ne, sinó, ampliar horitzons i mercats.En molts casos, la introducció d’una empresa a Internet comença per les xarxes socials i aquí és on ha d’entrar la figura del Community Manager per a gestionar-les.Però, qui és exactament? És el professional responsable de construir, gestionar i administrar tota la comunitat online que es crea al voltant d’una marca a Internet.I, quins avantatges comporta incorporar aquesta figura a la meva empresa?

1. Reconeixement de la teva marca

Anem a comprar al supermercat i comprem allò que ens és familiar. Perquè reconeixem la marca envers d’altres que no, i hi confiem, només per haver-ho vist abans. Aquest és l’objectiu de la publicitat i de la mateixa manera, com funciona a Internet. És una pantalla que ens obre als nostres clients i futurs clients per a que ens reconeguin i que ens tornin a comprar o ens comprin per primer cop.Així mateix, ens ajudarà a fidelitzar la nostra clientela, ampliar la quota de mercat i sobretot, crear relacions estables per aconseguir involucrar-los en allò que fem.

2. Construcció d’una imatge sòlida de l’empresa

No és fàcil construir una imatge d’una empresa des de zero. Ni molt menys canviar la percepció que tenen els usuaris de la nostra marca. Per aquesta raó, és important treballar-la dia a dia, amb una estratègia marcada, uns objectius a assolir i minimitzant els riscos que se’ns puguin esdevenir. Per tal de transmetre confiança i credibilitat amb el què oferim i de la manera en què ho comuniquem.

3. Millora de la comunicació 3.0

A Internet, i a les xarxes socials, s’hi ha de ser; però també, s’hi ha de ser bé. No arribarem al públic com volem si cada publicació la fem a la babalà, sense pensar-la i sense tenir constància. Els usuaris valoren positivament aquells comptes que contesten a les crítiques i comentaris, perquè s’apropen al client d’una forma més personal, però mantenint les distàncies professionals. Així, el Community Manager, gestiona tota l’activitat i interacció que es pot produir en una pàgina. I per tant, l’empresa i el consumidor obtenen una resposta i un feedback del contrari.També s’encarrega de neutralitzar (si és el cas) les crítiques destructives cap a la marca i que el foc s’apagui el més ràpid possible.

4. Presència digital de qualitat

La nostra feina a les xarxes socials (Instagram, Twitter, Facebook i Whatsapp, majoritàriament) ha de ser molt semblant. Com dèiem abans, la nostra marca s’ha de reconèixer entre la multitud. Per tant, hem de seguir la mateixa línia en les nostres publicacions a les diferents xarxes socials. A la persona que està darrere de la pantalla no li encaixaria veure a Instagram una fotografia amb to irònic i a Facebook, veure una actualització amb un to molt seriós. L’usuari desestimaria les publicacions i pensaria que la marca no té credibilitat.És important fer publicacions fàcilment reconeixibles: amb un text ben construït i atractiu, amb imatges de qualitat i que representin el què volem explicar. Però sobretot: interaccionant amb els nostres seguidors. La teva empresa necessita un Community Manager? A #RedFlavorsoferim aquest servei des de 100 € al mes. No ho deixis escapar o se t’escaparan els clients ;)Contacta’ns a hola@redflavors.cat o al 686801487.

en què et podem ajudar?

DISSENY GRÀFIC

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

DISSENY GRÀFIC

DISSENY GRÀFIC
DISSENY GRÀFIC

RRPP I ESDEVENIMENTS

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

RRPP I ESDEVENIMENTS

RRPP I ESDEVENIMENTS
RRPP I ESDEVENIMENTS

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

GESTIÓ WEB + SEO/SEM

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ WEB + SEO/SEM

GESTIÓ WEB + SEO/SEM
GESTIÓ WEB + SEO/SEM

GESTIÓ DE PUBLICITAT

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE PUBLICITAT

GESTIÓ DE PUBLICITAT
GESTIÓ DE PUBLICITAT

PROMOCIÓ ONLINE

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

PROMOCIÓ ONLINE

PROMOCIÓ ONLINE
PROMOCIÓ ONLINE
 

#REDFLAVORS, AGÈNCIA DE COMUNICACIÓ ENO-GASTRONÒMICA I TURÍSTICA

Et dediques al sector de la restauració? Estàs al capdavant d’una petita o mitjana empresa? Treballes dins del sector agroalimentari? Sents passió pel que fas? T’agradaria potenciar el teu negoci a Internet?

En definitiva, vols vendre més? Si la resposta és sí, estàs a bon lloc!

A Red Flavors et podem ajudar a millorar la visibilitat de la teva empresa a Internet mitjançant una comunicació especialitzada i efectiva, basant-nos en els principis del gastromàrqueting.

 

PER A MOSTRA UN BOTÓ

Els nostres Objectius

#AssolirObjectius

#IdeesSuggerents

#PresènciaDigital

#ComunicacióEAT

#MktExperiencial