Blog Redflavors

5 Beneficis dels esdeveniments gastronòmics

03/09/2018 0:00:00

Els esdeveniments empresarials  són essencials pels negocis d’avui en dia. Tota empresa o negoci hauria d’organitzar-ne per poder apropar-se al públic i explicar-li quin és el seu objectiu i sobretot, què poden oferir-li. La definició d’esdeveniment d’empresa no sempre és la mateixa: poden ser formals com reunions, congressos i conferències o que incorporin alguna activitat lúdica que el faci sortir del formalisme. En el nostre cas, per exemple, fa dues setmanes que vàrem poder organitzar un esdeveniment molt especial: un maridatge d’art i vi a càrrec de l’artista Marina Dalmau i el sommelier Juanjo Ceresuela. Va ser un acte molt dinàmic on l’artista havia de maridar un vi del celler històric Castell del Remei amb un dels seus quadres, i Ceresuela havia de fer el mateix com a sommelier. Sense donar importància al tipus d’esdeveniment que es vulgui fer, aquest sempre comportarà 5 beneficis pel teu negoci:  

1. Visibilitat de marca i millora de la imatge

Apostar per un esdeveniment o un acte que aporti significats com l’empatia, la disponibilitat o la proximitat al client i que llanci la vostra marca a un altre nivell. En el cas de l’acte del maridatge d’art i vi del passat 30 d’abril, es va fomentar la visibilitat de les marques Marina Dalmau com artista, Juanjo Ceresuela com a Sommelier i del celler històric Castell del Remei pels vins que oferien.A més a més, ajudant a millorar la imatge de l’empresa, per la participació en un acte lúdic i gratuït com era aquest i per tant, associant les marques a un valor positiu.  

2. Diferenciació respecte a la competència

Els vostres competidors aposten per un màrqueting més enllà del punt de venda? Segurament la resposta serà no i aquí és on heu d’entrar vosaltres. Crear un acte diferent, on hi pugui haver participació, us ajudarà a distingir-vos de la competència i aportar un valor afegit al vostre negoci. La imatge de marca no només es crea en el vostre local sinó també del que es fa fora d’ell i sobretot, de com se’n parla.  

3. Ampliació de la quota de mercat

Es tracta de buscar el “nínxol de mercat” fora de la zona de comfort habitual. Poder arribar a nous clients i fidelitzar els que ja tenim. Convidar a aquelles empreses i persones que siguin potencials clients del què oferim o simplement, obrir les portes a tots aquells que hi vulguin assistir farà que ens coneguin i, si troben interessant allò que hem explicat o ofert, són susceptibles a comprar-nos.  

4. Publicitat directa i màrqueting personal

Poder provar un producte abans de comprar-lo és una forma de publicitat directa. En aquest tipus d’esdeveniments és important -si es tracta de menjar, per exemple- deixar catar-lo i que sempre sigui visible la marca que el produeix. Quan el client vagi al supermercat i trobi la nostra marca, tenim més probabilitats que es quedi el nostre producte a un altre, simplement perquè coneix el nostre i els altres no.En l’època en què vivim, submergits en la tecnologia, no hem de deixar de banda la comunicació propera.  Que el propietari d’un negoci expliqui el naixement de l’empresa, d’on va sorgir la idea i com, any rere any, han tirat endavant, és un dels punts més importants per apropar-nos al client. Segurament li generarem confiança i credibilitat perquè ha conegut a la persona que hi ha al darrere i li ha explicat de primera mà com treballen i què li poden oferir.  

5. Sinergies entre negocis del mateix sector

No hem de tancar portes a la competència perquè qualsevol acció és una nova oportunitat de negoci. Podem trobar-nos amb nous projectes que necessitin de la nostra col·laboració i augmentar les vendes en ambdós sentits.Per tal d’aconseguir l’èxit en tots aquests àmbits, és recomanable contractar a una empresa que tingui experiència en l’organització d’esdeveniments empresarials ja que se’n cuidarà de tots els detalls i farà que tot vagi sobre rodes.Sabem que disposes de poc temps però que el teu negoci és la primera de les opcions. Nosaltres som professionals i tenim temps per a la teva empresa. Contacta amb Red Flavors i proposa’ns tot allò que tinguis pensat i t’ajudarem a crear l’acte més singular i personalitzat que t’hagis imaginat mai.

en què et podem ajudar?

DISSENY GRÀFIC

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

DISSENY GRÀFIC

DISSENY GRÀFIC
DISSENY GRÀFIC

RRPP I ESDEVENIMENTS

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

RRPP I ESDEVENIMENTS

RRPP I ESDEVENIMENTS
RRPP I ESDEVENIMENTS

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

GESTIÓ WEB + SEO/SEM

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ WEB + SEO/SEM

GESTIÓ WEB + SEO/SEM
GESTIÓ WEB + SEO/SEM

GESTIÓ DE PUBLICITAT

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

GESTIÓ DE PUBLICITAT

GESTIÓ DE PUBLICITAT
GESTIÓ DE PUBLICITAT

PROMOCIÓ ONLINE

en què et podem ajudar?

06/04/2017 0:00:00

PROMOCIÓ ONLINE

PROMOCIÓ ONLINE
PROMOCIÓ ONLINE
 

#REDFLAVORS, AGÈNCIA DE COMUNICACIÓ ENO-GASTRONÒMICA I TURÍSTICA

Et dediques al sector de la restauració? Estàs al capdavant d’una petita o mitjana empresa? Treballes dins del sector agroalimentari? Sents passió pel que fas? T’agradaria potenciar el teu negoci a Internet?

En definitiva, vols vendre més? Si la resposta és sí, estàs a bon lloc!

A Red Flavors et podem ajudar a millorar la visibilitat de la teva empresa a Internet mitjançant una comunicació especialitzada i efectiva, basant-nos en els principis del gastromàrqueting.

 

PER A MOSTRA UN BOTÓ

Els nostres Objectius

#AssolirObjectius

#IdeesSuggerents

#PresènciaDigital

#ComunicacióEAT

#MktExperiencial